Tänkte lägga upp en tråd om Civicen här, vet inte hur poppis just Honda är på denna sidan! Men jag gillar ju dom flesta byggena här, så hoppas man kan få lite positivt iaf!

Bile då, en gammal Civic från -88 som man har bytt motor i till den "stora" 1,6l Vtec motorn på 150hk! Den blev ju piggare men sen fick man tag på ett grenrör för turbo och resten av grejerna som man behöver! Började byta ut en Precission snurra mot en Garret och nu en Holset HX35! Vissa tycker den är lite och andra tycker den är för stor för min maskin!

Bilen är omlackad samt monterat bur i den denna vintern! Lägger upp lite bilder och mer text senare, uppdateringar kommer när man gjort något med bilen!
Det va förra vintern/sommarn! Körde bilen för varm på en resa och då blev motorn komplös och man fick börja om att bygga en ny motor och fixa felen! Fick dom aldrig bilen bänkad heller, så har inga siffror på när jag körde runt med 0,6 i ladd..
Iår blir det lite mer Go än Show, så byter bort det gröna mot en mer neutral färg!
Det va allt för detta inlägg, men lägger upp mer näram får lite fler bilder!
//Markus